Låt kunder välja uthämtningsställe/servicepoint - ombud eller paketbox.
Kunder får möjlighet att välja vilket ombud eller paketbox som en beställning ska levereras till (om det är tillämpligt för beställningens fraktsätt).
PostNord eller DHL
Kundupplevelse
När kunden slutför en beställning kommer de till tacksidan där de får möjlighet att välja uthämtningsställe.
Om leveransland är Sverige, Norge, Danmark eller Finland kan de välja om de föredrar leverans till paketbox eller ombud.
Kunder kan välja leverans till ett annat postnummer än det som angavs i beställningen, tex om de vill hämta ut nära jobbet eller annan plats.
Kunder får ett urval av 10 uthämtningsställen att välja emellan.
Admin
Quickbutik Pro
- Kundens val sparas med beställningen i Quickbutik. Där sparas
- Uthämtningsställets namn
- Uthämtningsställets ID
- Uthämtningsställets adress
- Typ av uthämtningsställe (box eller ombud)
- Om du använder vår app för att skapa fraktsedlar så kommer kundens val att automatiskt väljas som leveransställe.
Quicbutik Standard & Startup
- Uppifter om kundens val av uthämtningsställe skickas med mejl till dig.
Kostnad
80 kr per månad.
Demo
Testa kundupplevelsen genom att ange ett postnummer och land för en fiktiv beställning. Se sedan ett exempel på en tacksida som visas när kunden slutför sin beställning.
Fiktiva beställningsuppgifter
Leveransland
Fraktbolag
Visa tacksida
Hitta denna och andra appar för din Quickbutik på api.airlectra.se
Frågor? Mejla [email protected].